اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

[secondary_title]

از شایعه تا واقعیت گرانی قیمت بنزین

 

وزیر نفت گفت : دولت و مجلس هیچ برنامه‌ای برای تغییر نرخ بنزین ندارند.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان نیوز  ، صف‌های طولانی در برخی از ورودی‌های جایگاه‌های سوخت کشور شایعه گرانی بنزین را داغ کرده بود، تا جایی که این موضوع سوژه شبکه‌های معاند شد.

در چند جایگاه علت صف طولانی برخی از جایگاه‌ها مشخص میشود . شاید یکی از علت‌های که می‌شه از آن به عنوان ایجاد صف نام برد تقاضای سوخت برخی از هموطنانمان به دلیل مسافرت است. مرداد ماه رو به اتمام است و سفر‌های تابستانی رو به افزایش.

 

دومین علتی که باعث ایجاد صف در برخی از جایگاه‌های سوخت شده خرابی نازل‌های سوخت است که همین امر تردد در جایگاه را مختل می‌کند.

 

نژاد علی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ۴ هزار و چهارصد جایگاه در سراسر کشور وجود دارد که در واقع ۵۸ هزار نازل سوخت گیری داریم که تقریبا ۵/۲ درصد آن‌ها خراب است یعنی ۲ هزار و نهصد نازل خراب و در دست تعمیر است.

 

نژاد علی در ادامه افزود:برای اینکه توزیع یکنواختی بنزین در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت داشته باشیم محدودیتی برای کارت‌های سوخت در نظر گرفته شده است که بتوانیم میزان برداشت سوخت را هدایت و راهبری کنیم. این محدودیت برای این است که به طور مثال یک جایگاه سوختش به اتمام نرسد که باعث تعطیلی جایگاه شود.

 

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار